

Esityksen peruuntuessa Kansallisteatterin puolesta lähetämme tekstiviestin lippuvarauksen yhteydessä antamaanne puhelinnumeroon.
Peruttujen näytäntöjen jo lunastetut liput vaihdetaan yhden kuukauden kuluessa toiseen näytäntöön, vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin tai rahat maksetaan takaisin tilille.
Ole yhteydessä Kansallisteatterin lipputoimistoon ensisijaisesti puhelimitse 010 7331 331, palvelemme:
Arkisin
klo 10-17, näytäntöiltoina klo 10 -19.
Lauantaisin
klo 11-19.
Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen peruutukset@kansallisteatteri.fi. Kerrothan tällöin seuraavat tiedot:
Teatteri ei korvaa muita peruutuksesta johtuneita kuluja.
Lippupisteestä ostetuista lipuista emme valitettavasti voi palauttaa Lippupisteen palvelu- ja toimitusmaksujen osuutta.
Kiitos jo etukäteen yhteistyöstä!
Mielipiteesi ja kokemuksesi on meille tärkeä. Lähetä meille palautetta osoitteeseen myynti@kansallisteatteri.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisimman nopeasti.
Palveluviestit pitävät sinut ajan tasalla.
Muistathan kertoa meille sähköpostiosoitteesi lippuvarauksen yhteydessä! Sähköpostipalveluviestit ennen teatterivierailuasi muistuttavat tulevasta elämyksestä ja antavat vinkkejä täydelliseen teatteri-iltaan. Palveluviestin avulla myös palautteen antaminen esityksen jälkeen on vaivatonta.
Päivitä yhteystietosi helposti. Voit tehdä muutoksia yhteystietoihisi sähköpostilla myynti@kansallisteatteri.fi tai puhelimitse 010 7331 332.
Löytötavaroita voi kysellä lippumyymälästä puhelimitse 010 7331 331. Lippumyymälä on avoinna:
Arkisin
klo 10-17, näytäntöiltoina klo 10 -19
Lauantaisin
klo 11-19