

Peruttujen näytäntöjen jo lunastetut liput vaihdetaan toiseen näytäntöön, vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin tai rahat maksetaan takaisin tilille Kansallisteatterin lipputoimistosta (p.010 7331 331). Vältät puhelinruuhkat, kun soitat lippumyymälään vasta muutaman päivän kuluttua peruuntuneesta esityksestä. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen peruutukset@kansallisteatteri.fi.
Palvelun nopeuttamiseksi kerrothan yhteyttä ottaessasi seuraavat asiat:
Teatteri ei korvaa muita peruutuksesta johtuneita kuluja.
Lippupisteestä ostetuista lipuista emme valitettavasti voi palauttaa Lippupisteen palvelu- ja toimitusmaksujen osuutta.
Kiitos jo etukäteen yhteistyöstä!
Mielipiteesi ja kokemuksesi on meille tärkeä. Lähetä meille palautetta osoitteeseen myynti@kansallisteatteri.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisimman nopeasti.
Palveluviestit pitävät sinut ajan tasalla.
Muistathan kertoa meille sähköpostiosoitteesi lippuvarauksen yhteydessä! Sähköpostipalveluviestit ennen teatterivierailuasi muistuttavat tulevasta elämyksestä ja antavat vinkkejä täydelliseen teatteri-iltaan. Palveluviestin avulla myös palautteen antaminen esityksen jälkeen on vaivatonta.
Päivitä yhteystietosi helposti. Voit tehdä muutoksia yhteystietoihisi sähköpostilla myynti@kansallisteatteri.fi tai puhelimitse 010 7331 332.